Sunday 11 September 2011

haii.. lamekan aku x muncul.. urmmm tuelah.. dulu ada blog yang ramai kawan dok p terminate sape suh... haha.. 
nie dah xda kawan baru sibuk nak memeningkan pale.. nak ngok pon ase malas... lagikan nak update...
but now, aku betol2 dah sunyi giler.. my bestfriend semua dah cau balik university.. aku je yang masih terkapai2 disini sowg2.. hahaahah.. tuelah salah aku jgk blaja main2.. (salah lagi huh)... so aku ase nielah tempat aku nak cocet tiap masa skrg nie..  nie list2 penting yang akan aku buat setiap hari.. hehe..



nie yang PERTAMA: aku kene study tol2 untk STPM taun nie.. supaya aku x ketingalan lagi.. :)..



yang KEDUANYA: aku kena diet.. huhu.. mak aku kate aku makin tembam.. aduhaiiii..... :(


huhu.. nie yang harus aku teliti setiap hari.. supaya aku tidak akan terus dicemuh.. huhu

No comments:

Post a Comment