Saturday, 20 August 2011

Coretan hujung mingu

ahhh!!!!!.. mood jiwang plak pagi2 nie... xtaulah nape, xcited sgt kowt nak p singapura lagi.. ahakzs..
tapi ntahlah... xtaulah sejak2 nie memang aq rase aq falling in love.. haha
yeke???? mcm gempak jekan.. tapi ngn sape?..2 xtau... urmm payah... 
she is a nice gurls.. kata hati ini selalu berkata mcm gitu... hahaha
tapi banyak lagi perubahan demi perubahan untuk diri aku yang perlu aku lakukan 
agar aku berjaya dalam hidup yang aku fikirkan banyak cabaran yang lagi dan teramat hebat untuk aku tempuhi....
jadi aku kena berhenti berharap dengan cita-cita cinta aku dulu demi mencapai kejayaan yang aku impikan bersama keluarga aku yang tercinta.. 
jiwa yang kosong ini akan aku isikan setiap ruang bersama keluarga, sahabat2 aku dan juga perjuangan aku bersama masyarakat..
hope one day ada lagi insan2 yang baik untuk aku sayangi.. 

dari subuh aku layan lagu nie.. korunk layan jgklah.. hehe







Aku tak percaya lagi
Dengan apa yang kau beri
Aku terdampar disini
Tersudut menunggu mati
Aku tak percaya lagi
Akan guna matahari
Yang dulu mampu terangi
Sudut gelap hati ini
Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat
Kenapa ada derita
Bila bahagia tercipta
Kenapa ada sang hitam
Bila putih menyenangkan
Haa…
Aku pulang…
Tanpa dendam
Ku terima kekalahanku
Aku pulang…
Tanpa dendam
Ku salutkan kemenanganmu
Woo…
Kau ajarkan aku bahagia
Kau ajarkan aku derita
Kau tunjukan aku bahagia
Kau tunjukan aku derita
Kau berikan aku bahagia
Kau berikan aku derita
Haa…
Haa…
Aku pulang…
Tanpa dendam
Ku terima kekalahanku
Rebahkan tangguhmu
Lepaskan perlahan
Kau akan mengerti
Semua…
Aku berhenti berharap
Dan menunggu datang gelap
Sampai nanti suatu saat
Tak ada cinta kudapat

5 comments:

  1. assalamualaikum uzma....ehem2 sdg di lamun cinta ye...hehehe moga di permudahkan urusan slps nie...pape pun kak mira bangga dgn kamu sudi melapangkan diri melakukan kerja2 membantu ummat di daerah kita nie,org2 muda spt uzma yang di perlukan sgt2 di bp..akak doakan uzma terus kuat membntu kerja2 perjuangan demi membantu mereka2 yang kurang bernasib baik...wasalam...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. kalau aku lah insan yang perlu berkorban agar cita-cita cinta sahabatku ini tercapai...aku rela mengorbankan cinta yg tlh ku pupuk sekian lama...walaupun perit...namun...aku gembira melihat rakan2 di sekelilingku bahagia...semoga Allah berikan aku kekuatan...jazakallah

    ReplyDelete
  4. macey akak miera.. uzma ase perjuangan xkan terhenti selagi uzma masih berupaya..
    syafiq.. ape ko cakap nie.. nape merepek2.. ko jgn mcm nie.. ini mendatangkan kesusahan pada aku..

    ReplyDelete